Message to Newbie - anda yang masih 'blur' dengan IM



Apakah yang membezakan anda dengan otai2 IM kat luar sana??


Ilmu! ye, hanya ILMU yang membezakan anda! So di sini aku nak share ILMU BASIC yang korang patut tahu untuk ceburi bidang ni.

So xde la korang tanye soalan2 yg dianggap 'bodoh' oleh otai IM. Contoh soalan 'bodoh' mcm, CPA tu apa eh? teknik Blackhat tu mcm mana eh? camne nak wat akaun paypal? Dll

Knape dianggap bodoh? Sebab jawapan untuk soalan tu sume ada jika anda google. Cuma usaha anda je nak atau xnak.

Jadi untuk orang2 yang malas mcm anda, aku dah compilekan ilmu2 ni untuk korang download.

ilmu n aku dapat hasil usaha BERTAHUN. Bonus hasil dari BELI ebook dan hasil research.

korang bole dapat SEMUA ilmu ini dengan FREE dan tanpa susah payah research lama2.

KLIK SINI!

Saturday, January 2, 2010

Pakej Buat Duit Dengan Blog!

Haha. aku nak test upload gambar sebenarnye.

Di sini aku nak share satu pakej hebat! yap, camne nak wat duit dengan blog.

Dah ramai orang buat. Knape anda masih ego x nak buat?
Hehe.

Nak? free je aku share. Laa, Xpercayer?

Klik sini

Font: Courier

No comments:

Post a Comment